Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie
Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie mają na celu kształcenie kompetencji społeczno-psychologicznych niezbędnych dla sukcesu zawodowego menedżerów wszystkich szczebli zarządzania oraz osób pracujących w firmie bezpośrednio z klientami.
Praktyczna wiedza – zwiększa potencjał psychologiczny istotny do świadomego kierowania rozwojem osobistym
Kompleksowy program – studia rozwijają i pozytywnie zmieniają ludzi zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
Cenne umiejętności – w zespołach wzmacniane są kompetencje społeczno-psychologiczne oraz motywacja do rozwoju
Dlaczego warto?
- Studia kładą nacisk na rozwijanie i kształcenie odpowiedniego zestawu profesjonalnych kompetencji psychologicznych i społecznych decydujących o sukcesie kadry kierowniczej wszystkich szczebli zarządzania oraz osób pracujących bezpośrednio z klientami firmy.
- W trakcie zajęć likwidowane są blokady kreatywności, pobudzane są piękne struny osobowości i duchowości uczestników.
- Wzmocnienie potencjału wielu kompetencji społeczno-psychologicznych, uniwersalnych i transferowalnych oznacza możliwość poprawy efektywności pracy absolwentów w wielu zawodach i na różnych stanowiskach.
- Program studiów jest skupiony na kształtowaniu takich profesjonalnych kompetencji, jak wiedza o procesach grupowych i kierowaniu zespołem, a także umiejętności interpersonalne, kierownicze, intrapsychiczne czy negocjacyjne.
Czy dla mnie?
Podyplomowe Studia Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie adresowane są do wszystkich osób pragnących wydatnie rozwinąć samoświadomość oraz wzmocnić potencjał kompetencji psychologicznych i społecznych, w szczególności do:
- kierowników na dowolnym szczeblu zarządzania,
- pracowników współpracujących bezpośrednio z klientem,
- liderów lub menedżerów różnorodnych grup i zespołów zadaniowych, projektowych.
Rekomendacje
Współcześnie o sukcesie firmy przesądza przede wszystkim stawianie w centrum uwagi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, stałe wdrażanie najnowszej wiedzy do działalności firmy, ciągły nacisk na akceptację obecnych i przyszłych pracowników firmy przez klientów i współpracowników. Dlatego też głównym celem naszych studiów jest kształcenie kompetencji psychologicznych i społecznych niezbędnych do sukcesu zawodowego menedżerów wszystkich szczebli zarządzania oraz osób pracujących w firmie bezpośrednio z klientami.
Program
- Wykład wprowadzający (3 godz.)
- Trening interpersonalny (14 godz.)
- Trening asertywności (14 godz.)
- Warsztat kreatywności (12 godz.)
- Negocjacje (20 godz.)
- Efektywne funkcjonowanie w warunkach stresu (14 godz.)
- Prezentacja profesjonalna (14 godz.)
- Etyka biznesu (10 godz.)
- Zarządzanie czasem (7 godz.)
- Budowanie zespołu i zarządzanie nim (18 godz.)
- Podstawy psychologii reklamy (8 godz.)
- Coaching (8 godz.)
- Kultura organizacji (8 godz.)
- Zagadnienia metodologiczne i warsztatowe przygotowywania prac dyplomowych (1 godz.)
- Metodyka Design Thinking (4 godz.)
- Metodyka Lean startup (4 godz.)
- Rozwiązywanie konfliktów/ADR (7 godz.)
- Atakowanie problemów (7 godz.)
- Employer Branding w procesie pozyskiwania kandydatów (8 godz.)
Razem: 181 godz.
Kierownik studiów
Doktor ekonomii (SGH), magister pedagogiki ogólnej (UW). Sfery zainteresowań naukowych oraz dużych doświadczeń zawodowych: nowoczesne misje, strategie i systemy edukacji akademickiej dynamizujące tworzenie, rozwój: społeczeństwa i gospodarki opartych na wiedzy (GOW) oraz mądrości (GOM); systemów innowacyjnych; organizacji uczących się; holistyczny, harmonijny rozwój indywidualny człowieka.
Wykładowcy
Profesor w Zakładzie Otoczenia Biznesu w Instytucie Przedsiębiorstwa w SGH. Kierownik Zakładu Otoczenia Biznesu. Kierownik Studiów Podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha oraz Studiów Podyplomowych Technologie i Procesy Przyszłości. Ekspert w IMMOQEE. Koordynator merytoryczny programu Global Biznes Practicum w ramach SGH-MBA.
Pracownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, kierownik Canadian Executive MBA Program (CEMBA). Dydaktyk na studiach licencjackich, magisterskich, doktorskich, MBA oraz podyplomowych (Zarządzanie Sprzedażą, Zarządzanie Produktami i Usługami, PR i Strategicznego Komunikowania) w SGH. Były dyrektor wykonawczy Polsko — Japońskiego Centrum Zarządzania SGH, były członek Rady Nadzorczej „ANWIL” SA.
Psycholog, trener, psychoterapeuta. Jako wykładowca związana jest z SGH od 1998 roku. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla biznesu z zakresu szeroko rozumianych kompetencji psychologicznych. Prowadzi programy wsparcia psychologicznego dla pracowników firm.
Filozof zajmujący się filozofią społeczną, polityczną oraz antropologią filozoficzną. Pracuje na Wydziale Nauk Społecznych SGGW w Warszawie. Poza Szkołą Główną Handlową w Warszawie, prowadzi również wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Autor trzech książek monograficznych z filozofii.
Doktor ekonomii (SGH), magister pedagogiki ogólnej (UW). Sfery zainteresowań naukowych oraz dużych doświadczeń zawodowych: nowoczesne misje, strategie i systemy edukacji akademickiej dynamizujące tworzenie, rozwój: społeczeństwa i gospodarki opartych na wiedzy (GOW) oraz mądrości (GOM); systemów innowacyjnych; organizacji uczących się; holistyczny, harmonijny rozwój indywidualny człowieka.
Doświadczony menadżer HR i komunikacji korporacyjnej, konsultant, trener. Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu strategicznego podejścia do komunikacji korporacyjnej i HR. Twórca innowacyjnych kanałów komunikacji. Orędownik tworzenia projektów szytych na miarę.
Trener innowacji, Certified Strengths Coach, konsultant strategiczny, praktyk metody Design Thinking. Specjalizuje się we wspieraniu procesów innowacji w organizacjach, facylitowaniu procesów strategicznych w firmach, tworzeniu strategii marki, opartych na autentycznym zrozumieniu odbiorców, integracji zespołów projektowych, wspieraniu kreatywności.
Partner w eNovem.com, a wcześniej także w LeoMay Consulting. Prowadził treningi projektujące i rozwojowe m.in. dla PKO BP i Euro Banku. Przez 7 lat wdrażał w PWPW S.A. intraprzedsiębiorczość. Program objął 80% pracowników firmy (uczestnictwo było dobrowolne) oraz generował ponad 100 inicjatyw rocznie.
Adiunkt w Katedrze Marketingu Międzynarodowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jako członek międzynarodowego programu badawczo-dydaktycznego Microeconomics of Competitiveness prowadzonego przez Harvard Business School specjalizuje się w prowadzeniu zajęć metodą opisów sytuacyjnych HBS.
Trener biznesu, coach oraz doradca w zakresie rozwoju interpersonalnego – szeroko rozumianego rozwoju kompetencji osobistych oraz menedżerskich. Posiada tytuł Master of Business Administration, University of Denver, CO, USA (akredytacja AACSB / we współpracy z Wyższą Szkołą Zarządzania i Marketingu w Warszawie).
Adiunkt w Instytucie Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zajmuje się problematyką kompetencji osobistych, zachowań organizacyjnych, kultury organizacyjnej i behawioralną etyka biznesu. Obok pracy naukowej prowadzi szkolenia i wykłady dla instytucji publicznych i biznesu.
Socjolog, doktor nauk ekonomicznych z zakresu organizacji i zarządzania. Kierownik Zakładu Badań nad Edukacją Menedżerską w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Problematyka jego prac naukowych koncentruje się na kwestiach kulturowych uwarunkowań zarządzania przedsiębiorstwem.
Profesor nadzwyczajny w Instytucie Kapitału Ludzkiego SGH. Ekspert Business Education Science Group Sp. z.o.o. Zajmuje się problematyką zachowań organizacyjnych, kreatywności i innowacyjności, dopasowania do organizacji, kompetencji i postaw w miejscu pracy oraz społecznymi aspektami zarządzania kapitałem ludzkim.
Doktor nauk humanistycznych, psycholog, terapeuta EMDR, coach (ICC), tutor. Trener i wykładowca z zakresu rozwoju tzw „people skills”, psychologicznych kompetencji specjalistycznych oraz zastosowań psychologii w edukacji i biznesie. Nauczyciel akademicki z ponad 20–letnim stażem na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych.
Rekrutacja
Rekrutacja trwa.
Czas trwania studiów: 2 semestry.
Dokumenty wymagane podczas rekrutacji:
umowa o warunkach odpłatności za studia,
Dokument- formularz aplikacyjny (wypełniany podczas rejestracji na studia),
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Uwaga:
Osoby, które ukończyły studia na uczelni zagranicznej powinny dostarczyć zaświadczenie stwierdzające, że posiadany dyplom uprawnia do podjęcia studiów podyplomowych SGH.
Nostryfikacja i uznanie dyplomu
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów jest:
- zaliczenie wszystkich bloków programowych oraz
- przygotowanie i obrona pracy końcowej (30–40 stron) z dowolnie wybranego bloku programowego.
Opłaty
Opłata za całość studiów wynosi 7000 zł.
Płatność możliwa jednorazowo wraz ze złożeniem dokumentów lub w dwóch ratach.
W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć.
Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.
Indywidualny numer konta bankowego do wpłaty przekazywany jest podczas rejestracji na studia.
Kontakt
Sekretarz studiów
mgr Renata Konopka
tel.: +48 697 621 351
e-mail: rkonopk@sgh.waw.pl
Kierownik studiów
dr Stanisław Konarski
tel.: +48 601 958 324
e-mail: skonar@sgh.waw.pl
adres do korespondencji
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Biuro Kolegium Ekonomiczno-Społecznego
ul. Wiśniowa 41, pokój 53
02-520 Warszawa
Organizator studiów
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
Instytut Przedsiębiorstwa
REKRUTACJA TRWA
- Zajęcia w uczelni
- Spotkania odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
- Opłata za całość studiów: 7000 zł (możliwe raty).
dr Stanisław Konarski
tel.: +48 601 958 324
e-mail: skonar@sgh.waw.pl
mgr Renata Konopka
tel.: +48 697 621 351
e-mail: rkonopk@sgh.waw.pl
Programy MBA i studia podyplomowe